The Ultimate Guide To لثه ام باد کرده

Wiki Article

ضمنا توصیه مهم اینستکه درطول سفرطولانی حداقل هریک ساعت یکبار چند دقیقه تحرک داشته باشید

در این معاینات چک کردن نشانه های ورم لثه نیز توصیه می شود. این امر ممکن است با رادیوگرافی و استفاده از وسایلی که میزان عمق پاکت لثه را اندازه گیری می کند ، انجام گیرد.

این رویه چندان منطقی به نظرنمی رسد پس بهتراست به جراح ارتوپدتان مراجعه نمایید تا موضوع به طورکامل بررسی شود

با این حال توصیه اکید می کنیم به متخصص داخلی یا غدد مراجعه نمایند

سلام روز خوش جناب دکتر من شاغل هستم چند روزه مچ پام خیلی ورم میکنه به اندازه ی گوجه بزرگ درد دش کمه میزنه توی زان باسلام

۱۰ علامت هشدار‌دهنده و خطرناک بیماری لثه نشانه‌های خطرناک بیماری لثه بیماری لثه می‌تواند در هر سنی ایجاد شود، اما احتمال ابتلا به این بیماری در بین افراد بزرگسال بیشتر است. اگر این بیماری در مراحل اولیه آن تشخیص داده شود، آن را می‌توان با مراجعه به دندان پزشک درمان کرد. اگر شما با علائم زیر مواجه شدید، لازم است به منظور درمان بیماری لثه به دندانپزشک مراجعه کنید.

click here همچنین مسواک های مناسب برای این منظور توسط دندانپزشک توصیه خواهند شد.

عفونت و تورم لثه به راحتی قابل‌درمان است و با درمان آن، روند زودهنگام شروع بیماری لثه را می‌توان برعکس کرد.

با درود و وقت خوش احتراماً با توجه به سن ایشان به نظر میرسه یکی از دندان‌های شیری دچار مشکل شده که نیاز به تهیه عکس و مراجعه به پزشک جهت درمان مورد here نظر خواهد بود.

علائم ورم لثه شامل قرمزی و باد کردن لثه بوده و امکان دارد که لثه به راحتی هنگام مسواک زدن دچار خونریزی شود.

سلام دکتر پدرم عمل پروستات انجام داده الان با گذشت ۲۵روز یک مچ پا کمتر ورم دارد ولی مچ پای چپش خیلی ورم داره دلیش رو نمیدوننیم چی راهنمایی کنید با تشکر باسلام

استفاده از برخی دارو ها: سلامت دهان می تواند به خاطر استفاده از برخی داروها مورد تهدید قرار گیرد به خصوص زمانی که میزان بزاق دهان کاهش یابد.

. صبحها کمتر میشه تورم و شبها زیاد .. خواستم بدونم علتش چی میتونه باشه؟ و ممکنه مچ پام اسیب دیده باشه

فرمول شیمیایی منجصربه‌فرد آن، منبع دقیق مشکل را یافته و با مراقبت از لثه به تسکین سریع آن کمک می‌کند. توجه به لثه، یکی از نکته‌های کلیدی بهداشت دهان و دندان است.

Report this wiki page