Top latest Five علت باد كردن لثه Urban news

Wiki Article

اگراین مشکل بی دلیل خاصی اتفاق افتاده یعنی ضربه ای وارد نشده ویا مشکل کشیدگی وجود نداشته وهمچنان درد ادامه دارد بهتراست به ارتوپد مراجعه نمایید

اما برخی باکتریها در طول زندگی در دهان رشد می کنند و منجر به بیمارهای لثه می گردند.

چیپ‌های آزادکننده مواد آنتی سپتیک (ضدعفونی‌کننده) که حاوی ماده کلورکسیدین است و می‌توان آن را بعد از جرم‌گیری در داخل پاکت‌ها قرار داد.

اگر در هنگام خواب یا بیداری دندان‌هایتان را به هم فشار می‌دهید یا می‌سایید احتمالا خطر ابتلا به بیماری لثه را افزایش می‌دهید.

متخصص جراحی لثه و فوق تخصص ایمپلنت دندان از دانشگاه تهران

در صورت عدم کنترل،عفونت لثه می تواند باعث جدا شدن لثه از دندان شود. این می تواند باعث آسیب به بافت نرم و استخوان حمایت کننده از دندان شود و همچنین ممکن است دندان شل شود.

با مراجعه به دندانپزشکی این دندان پزشک ها هستند که دندان ها و دهان را برای شخیص این بیماری معاینه می کنند تا متوجه جرم ،پلاک در دهان شوند.

دندان با جرم که منجر به تورم لثه شود: این بیماری به علت جرم دندان ، فاکتورهای سیستمی، عوارض دارویی یا سوء تغذیه ایجاد می گردد.

کلمات کلیدی: پزشک جراحی read more درمان درمان بیماری لیزر از بازار بخوانید ...

با سلام مادر من ٤٩ سال داره و ٢ روز متوجه تورم قوزك هر دو پا شديم و كمي هم امروز تورم بيش تر شده ودرد و قرمزي هم نداره ديشب هم در ناحيه ساق دست حس شد ميشه راهنمايي كنيد باسلام

بیماری پسورزیاریس هم دارم ممکن هست مشکل از بیماری پوستیم باشد باسلام

استفاده از برخی دارو ها: سلامت دهان می تواند به خاطر استفاده از برخی داروها مورد تهدید قرار گیرد به خصوص زمانی here که میزان بزاق دهان کاهش یابد.

سلام دکتر من ۵۴سال سنو۸۷ کیلو وزن دارم از حدود۱۰ سال پیش کمی پای چپم ورم داشت بدون درد الان حدودسه ماه هست که مچ همان پا ورم ودرد دارد پای دیگرم هم دارد کمی ورم میکند علت چیست

با شدت کمتری مسواک بزنید تا به بافت دور دندانتان آسیبی وارد نکنید. چنین کاری باعث تورم لثه می‌شود. مورد دیگری که متخصصان معتقدند با رعایت آن می‌توانید از آسیب زدن به لثه جلوگیری کنید این است که از مسواک‌هایی با موی نرم و نایلونی استفاده کنید.

Report this wiki page